نیکبخت : دلم برای چاپ عکسهایم در روزنامه ها تنگ شده !!

با سلام به همه شما دوستان....شرمنده که دیر آپدیت کردم..برای امروز یک مصاحبه با نیکبخت(عشق من بیده) دارم که خیلی قشنگه



 سلام آقای نیکبخت چه خبر ؟

× خبری نیست فقط ممنون از اینکه یاد من هستید

- خوب میبینیم که رو فرم هستید و هر بازی بد جوری گلزنی میکنید

× گل زنی من مهم نیست و خیلی تلاش میکنم که در خدمت تیم باشم ولی اینجا دوست دارن که خود بازیکن گل بزنه و من هم در هر بازی علاوه بر اینکه سعی میکنم در کار گروهی تیم شرکت کنم روی گلزنی هم تمرکز میکنم

- خوب نظر تون در بازه بازی آخر تون با الامارات چیه؟

× بازی سختی بود , بازی در زمین تیم الامارت انجام میشد که هفته های گذشته هم لا الاهلی بازی کرده بود و شکست خورده بود. البته الامارات چند تا از بازیکنای اصلی خودشو تو اون بازی نداشت ولی با تمام قوا به مصاف ما اومده بود . الامارت با وجودیکه تیم انتهای جدولی هست , بسیار چقر (چغر ؟!؟!؟!) و محکم بازی میکرد. آتیش بازی ما با گلهای فرهاد شروع شد و من هم گل سوم رو زدم که البته اگه دقت میکردم گل چهارم رو هم در دقیقه نود میزدم که قسمت نشد تا در شب چهارشنبه سوری آتیش بازی رو کاملش کنم.

- خوب با غربت و تنهایی چه میکنید؟

× خیلی سخته , با وجودیکه میگن امارته و به ایران نزدیکه اا چون از هموطنانم دو هستم تحملش برام سخته ولی خوب به خاطر پیشرفت در فوتبال مجبور هستم.

- وضعیتتون چطوره؟

× اینجا فقط به فوتبال فکر میکنم , و اصلا دغدغه مالی و ناراحتی پاس شدن چکها و چیزای دیگه رو ندارم و این علت اصلی پیشرفت من و جا افتادن در الوصله.

- با فرهاد چه کار میکنی؟

× من قبلا هم با اون همبازی بودم و اینجا هم خیلی زود با هم م شدیم , فرهاد برای من روزنامه میخونه و همینطور تعریف و تمجید روزنامه و رسانه ها رو از من بهم میگه , اونا فکر نمیکردن من و اون به این زودی با هم جفت و جور شیم.

- رابطتون با علی کریمی چطوره؟

× خیلی خوبه , با هم در تماسیم و بعضی وقتها همدیگر و میبینیم .

- از استقلال خبر دارین؟

× آره , با بچه ها در تماسم , خوشبختانه با علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه و محمد نوازی دائما در تماسم و ممنونم که بچه ها به یاد من هستن و با من تماس میگیرن

- دلت برای چی بیشتر تنگ شده؟

× از همه بیشتر برای مردم , ولی روزنامه ها و چاپ شدن عکسهام در روزنامه های ایران هم....اینم بدونید که حاشیهای مثبت نیکبخت تمام شدنی نیست.

- سال نو رو چی کار میکنی؟

× احتمالا با فرهاد مجیدی و بچه های دیگه ایرانی....

-راستی کی میای اینجا تعطیلات ندراین؟

× نه متاسفانه , 1 شنبه یک بازی سنگین با الاتحاد داریم که همان تیمی است که 3 شنبه شب گذشته الاهلی رو با نتیجه 4-1 شکست داده بود , کلا رقابتها خیلی به هم فشرده شده و تیم ما هم امسال جزو امید های قهرمانیه و تا آخر فصل از تعطیلات یا مرخصی خبری نیست.

- خانوادتون برای تعطیلات عید امارات نمی آیند؟

× فکر نکنم , اگه قرار باشه بیان احتمالا بعد از تعطیلات نوروز

- برای بازی با لائوس از فدراسیون با شم یا تیم الوصل تماس نگرفتن؟

× ت جاییکه من میدونم هیچ تماس یا مکاتبه ای بین فدراسیون و باشگاه انجام نشده

- خوب ممنون از اینکه وقتتو به ما دادی صحبت خاصی برای خواننده های وبلاگ نداری؟

× دلم برای ایرانیها و طرفداران استقلال تنگ شده و هر کجا که باشند به یاد آنها هستم و امیدوارم که  تمام ایرانیها و هواداران استقلال سال 83 را به خوبی و خوشی آغاز کنند و و به آنچه میخواهند در این سال برسند.

نظرات 7 + ارسال نظر
علی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.barcelona.blogsky.com

سلام. ما هم خیلی مخلصیم ولی یه حقیقتی رو باید قبول کنی. این که تا وقتی تیمی مثل رئال هست بارسلونا نمی تونه کاری کنه حرف بیخودیه. بارسا اگه تو این چهار سال نتونسته بخاطر ضعف خودشه. تو لیگ ۳۸ تا بازی هست. فقط ۲ تاش با رئاله. تازه بارسا تو بازی مستقیم با رئال عملکرد خیلی بهتری داشته. اگه واقعا بارسا بتونه تو این ۳۶ تا بازی عملکرد خوبی داشته باشه هیچ تیمی حتی رئال هم نمی تونه جلوشو بگیره. مشکل ما یک مشکل داخلی بود که الان حل شده. مگه والنسیا یا سوسیداد قویتر از رئال بودن که پارسال و امسال پا به پای رئال پیش اومدن. درست میگم؟

امیر شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ق.ظ http://football.blogsky.com

oomadam avval sham nashod !
are yade niki bekheyr ! albate man in maghalaro yeja dige khoonde boodam albate nemigam koja ke baghie oonajshoon besooze :D dar baraye in dooste barcalenoaee ham begam ke akhe age barca in ghade ghacie chera nemitoone pas ghahreman she ? ha ? pas chera har sal real madrid ghahreman mishe ? ha ,,, de akhe javab bede dige aghaye barcelona ke inghade edea dari

ایدین استقلالی زلزله یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:28 ب.ظ http://myaidin.blogspot.com

پاس سوراخ تهران

همیشه آبی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 ب.ظ http://flashsample.persianblog.com

سلام دوست آبی من.سال نوی آبیت مبارک.سال بسیار خوبی داشته باشی.از چاپ این مصاحبه هم ممنون.به امید پیروزی ها و موفقیت های بیشمار.

کشک۳ یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ http://3kashk.blogsky.com

سلام....خوبی؟!
آآآآآآآآآآآآآآآآآخـــــــــــی....!!فرهاد...:) :)
خوش میگذره..؟! پیشه ما هم بیا...!خوشحال میشیم..!
خوش باشی..!

هاشم / طراح قالب دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:41 ب.ظ http://khoshkhial.blogspot.com

اگه کاری از دست من ساخته است بگید

امیر چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 ق.ظ http://football.blogsky.com

chakere dash nabil , ss ham ke khoob behemoon hal dada sepahano soosk kard sadro gereft , ghahremane emsal ss, chakerim felan bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد