چرا اصلا من استقلالی شدم؟؟؟؟

دیگه ما دلمون به چی خوشه؟؟؟؟به این فدراسیون لنگی؟؟؟یا به این سگ پدرهایی که دارن همینطوری حق استقلال رو میخورند؟؟؟همه تا جایی که زور دارند میخوان یه جوری استقلال رو خراب کنند!!!!واقعا برای همتون متعاسفم...
خوب که چی حالا؟؟؟؟
دارید خودتونو میکشید که استقلال قهرمان جام حذفی نشه و سپاهان قهرمان شه و بعدشم بره تو جام باشگاها آبروی ایران رو ببره و برگرده؟؟؟حتما همینو دوست دارید دیگه....
ولی هیچ اشکالی نداره...دو تا نایب قهرمانی با شرف بهتر از صد تا قهرمانی کثیفه....
همه منتظر روز چهارشنبه هستیم تا انتقام رو بگیریم....منم هم چهارشنبه بازی رو از همینجا مستقیم گزارش میکنم...
پس تا چهارشنبه خداحافظ....
نظرات 6 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.esteghlal-ss.persianblog.com

سلام
من و ۵ تا از دوستام داریم میریم ورزشگاه من از تمام دوستان میخوام که بیان ورزشگاه تا سپاهان از فشار تماشاچی بازی رو وا بده.خواهش میکنم ۴شنبه استقلال را تنها نذارین.

مارلین منسون یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.mmdn.persianblog.com

سلام عزیز من با نام با عظمت esteghlal در وبلاگم و در قسمت ( عمومی ) به شما لینک دادم امیدوارم تبادلی کرده باشیم..........بازم میگم فقط سامره......بدرود.....مارلین منسون

رونی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ب.ظ http://ronyesteghlal.persianblog.com

به من سر بزنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ب.ظ

بقول ما اصفهانیها اگر قماربازه نگه به کیرمُ کونش پاره میشه. دوتارا داشته باشید .تابعد بای بای!!!!!!!!

غزاله ۱۵ ساله سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ق.ظ

عزیزم دلتو به کس من خوش کن ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام بر استقلال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد