پرسپلیس سوراخه


چاکره همه استقلالیهای با مرام...
آقا بازی رو حال کردید...
جاداره که اینجا به همه طرفداران پرسپلیس تسلیت عرض کنم...و امیدوارم که غم اولشون باشه....
من از همون اول میدونستم که اس اس لنگیهارو جر جر میده و همین هم شد...
من نوکره علی سامره و فکری هم میشم....
حامد گاویانپور هم که گفته بود که یک شوت الهلالی برای استقلال کنار گزاشتم...من باید بهش بگم که اون شوت رو میتونی تو بازی پرسپلیس تهران و لنگ سازی قزوین استفاده کنی....
به هر حال رو همه پرسپلیسیها کم شد....
من دوباره میام و آپدیت میکنم....
فعلا خداحافظ

جمعه روز مرگ پرسپلیسیها

یا الله ... چاکر همه خصوصا استقلالیها....
چیکارا میکنید؟
من که همش دارم به این پرسپلیسیهای بدبخت فکر میکنم که با چه نتیجهی میخوان جمعه ببازن....خدا عاقبتشون رو بخیر کنه....
راستی منم چند تا دوست استقلالی گیر اوردم که امروز میخوام معرفی کنمشون...
اولیش آقا نیما هستند که اسم وبلاگشون هست توپ فوتبال که حتما بهش سر بزنید...
دومیش هم که یه دوست استقلالیه دیگه هستند که حتما به وبش سر بزنید...
خوب دیگه منم برم...
فعلا خداحافظ

بچها متشکریم

سلام سلام سلام....اول اینکه بازی اس اس رو حال کردید...؟
عجب بازی بودااااا..
بعد از این بازی من به یک چیز مهم پی بردم و اونم اینه که روی هر چی پرسپلیسی کم شد....یعنی این بازی از هر نظر به من حال داد...
خلاصه دیگه هفته بعد یعنی 25 مهرماه در ورزشگاه آزادی اس اس با لنگیها بازی داره که شما میتونید در نظرات پیشبینی کنید که کی میبره..شاید هم من یک قسمتی برای رای دادن بزارم....
خوب دیگه این چند تا عکس رو هم ببینید و حال کتید...








فعلا خداحافظ