به سلام به همه شما عزیزان......این بلاگ اسکای هم که نمیدونم کی میخواد دست از این مسخره بازیش بکشه و بذره یه چند ماه ما مثله آدم وبلاگ نویسی کنیم.....خوب عزیزان تو این چند روز که بلاگ اسکای خراب بود استقلال هم توفان کرد و در اصل میتونم بگم که سپاهان سوسک شد.....بله علی 30 سنیه یک گلی زد که انقدر قشنگ بود من 100 بر نگاش کردم........واقعاً به این میگن بازیکن....پرسپلیس هم که از بد ترین تیمه امسال یعنی سایپا باخت و هالا باید به فکره جامه حذفی باشن که فکر نکنم که آنجا هم بتونن کاری بکنن......خوب دیگه فقط 2 تا بازی برایه ما مونده که به امیده خدا اگر اون دو بازی که زیاد هم سخت نیستند رو ببریم تمومه.........البته بچه ها نباید این 2 بازی رو آسون بگیرن چون دیگه دوست ندارند قزییه 3 سال پیش دوباره تکرار بشه و دوست ندارند که قهرمانی رو دوباره دو دستی تقدیم کنند......خوب دیگه به امیده قهرمانی استقلال فعلاً خداحافظ

اینم عکسهایه بازیه استقلال و سپاهان از استقلال اف سی



نیکبخت : دلم برای چاپ عکسهایم در روزنامه ها تنگ شده !!

با سلام به همه شما دوستان....شرمنده که دیر آپدیت کردم..برای امروز یک مصاحبه با نیکبخت(عشق من بیده) دارم که خیلی قشنگه



 سلام آقای نیکبخت چه خبر ؟

× خبری نیست فقط ممنون از اینکه یاد من هستید

- خوب میبینیم که رو فرم هستید و هر بازی بد جوری گلزنی میکنید

× گل زنی من مهم نیست و خیلی تلاش میکنم که در خدمت تیم باشم ولی اینجا دوست دارن که خود بازیکن گل بزنه و من هم در هر بازی علاوه بر اینکه سعی میکنم در کار گروهی تیم شرکت کنم روی گلزنی هم تمرکز میکنم

- خوب نظر تون در بازه بازی آخر تون با الامارات چیه؟

× بازی سختی بود , بازی در زمین تیم الامارت انجام میشد که هفته های گذشته هم لا الاهلی بازی کرده بود و شکست خورده بود. البته الامارات چند تا از بازیکنای اصلی خودشو تو اون بازی نداشت ولی با تمام قوا به مصاف ما اومده بود . الامارت با وجودیکه تیم انتهای جدولی هست , بسیار چقر (چغر ؟!؟!؟!) و محکم بازی میکرد. آتیش بازی ما با گلهای فرهاد شروع شد و من هم گل سوم رو زدم که البته اگه دقت میکردم گل چهارم رو هم در دقیقه نود میزدم که قسمت نشد تا در شب چهارشنبه سوری آتیش بازی رو کاملش کنم.

- خوب با غربت و تنهایی چه میکنید؟

× خیلی سخته , با وجودیکه میگن امارته و به ایران نزدیکه اا چون از هموطنانم دو هستم تحملش برام سخته ولی خوب به خاطر پیشرفت در فوتبال مجبور هستم.

- وضعیتتون چطوره؟

× اینجا فقط به فوتبال فکر میکنم , و اصلا دغدغه مالی و ناراحتی پاس شدن چکها و چیزای دیگه رو ندارم و این علت اصلی پیشرفت من و جا افتادن در الوصله.

- با فرهاد چه کار میکنی؟

× من قبلا هم با اون همبازی بودم و اینجا هم خیلی زود با هم م شدیم , فرهاد برای من روزنامه میخونه و همینطور تعریف و تمجید روزنامه و رسانه ها رو از من بهم میگه , اونا فکر نمیکردن من و اون به این زودی با هم جفت و جور شیم.

- رابطتون با علی کریمی چطوره؟

× خیلی خوبه , با هم در تماسیم و بعضی وقتها همدیگر و میبینیم .

- از استقلال خبر دارین؟

× آره , با بچه ها در تماسم , خوشبختانه با علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه و محمد نوازی دائما در تماسم و ممنونم که بچه ها به یاد من هستن و با من تماس میگیرن

- دلت برای چی بیشتر تنگ شده؟

× از همه بیشتر برای مردم , ولی روزنامه ها و چاپ شدن عکسهام در روزنامه های ایران هم....اینم بدونید که حاشیهای مثبت نیکبخت تمام شدنی نیست.

- سال نو رو چی کار میکنی؟

× احتمالا با فرهاد مجیدی و بچه های دیگه ایرانی....

-راستی کی میای اینجا تعطیلات ندراین؟

× نه متاسفانه , 1 شنبه یک بازی سنگین با الاتحاد داریم که همان تیمی است که 3 شنبه شب گذشته الاهلی رو با نتیجه 4-1 شکست داده بود , کلا رقابتها خیلی به هم فشرده شده و تیم ما هم امسال جزو امید های قهرمانیه و تا آخر فصل از تعطیلات یا مرخصی خبری نیست.

- خانوادتون برای تعطیلات عید امارات نمی آیند؟

× فکر نکنم , اگه قرار باشه بیان احتمالا بعد از تعطیلات نوروز

- برای بازی با لائوس از فدراسیون با شم یا تیم الوصل تماس نگرفتن؟

× ت جاییکه من میدونم هیچ تماس یا مکاتبه ای بین فدراسیون و باشگاه انجام نشده

- خوب ممنون از اینکه وقتتو به ما دادی صحبت خاصی برای خواننده های وبلاگ نداری؟

× دلم برای ایرانیها و طرفداران استقلال تنگ شده و هر کجا که باشند به یاد آنها هستم و امیدوارم که  تمام ایرانیها و هواداران استقلال سال 83 را به خوبی و خوشی آغاز کنند و و به آنچه میخواهند در این سال برسند.

کمک!!!

با سلام به همه شما عزیزان...دوستان من دنبال یه سایتی هستم که بشه توش ویدیو آپلود کرد...همه سایتها فقط میزارن که آدم عکس آپلود کنه...به هر صورت اگه هر کی میدونه که کجا میشه ویدئو آپلود کرد بهم بگه....خیلی ممنون...اگه بتونید بهم بگید منم برای تشکر هر روز چند تا فایل گل استقلال و پرسپلیس و تیم ملی رو تو وبلاگ میزارم....شما حتی میتونید از من در خواست فایل گل های این تیمها رو کنید و منم حتما در خواستتون رو اگه داشته باشم تو وبلاگ برای download میزارم...پس لطفا یادتون نره...
در ضمن از این به بعد من فایل گل در خواستی قبول میکنم یعنی شما درخواست فایل یک گل رو به من بگید و من فرداییش براتون میزارم...دمتون گرم
فعلا خداحافظ.