استقلال دوستت داریم

سلام سلام به همه...شرمنده فکر کنم 2 ماه شده بود که اینجا سر نزده بودم..گفتم بیام یه آپدیتی بکنم...
اس اس هم که امروز بازی داره با پیکان که اگه دفاع خوب باشه پیکان رو هم 3 تایی میکنیم...
شاید بازی رو مستقیم از اینجا گزارش کردم....
اگه هم نشد زود آپدیت میکنم...دمتون گرم
فعلا خداحافظ
نظرات 20 + ارسال نظر
مهدی جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ق.ظ http://farafan.blogsky.com

سلام .به یاروگفتند بانخ سوزن یک جمله بساز.گفت: بازیکن های تیم ملی خیلی خوب بازی می کنند نخ سوزن علی دایی!

علی بی غم جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:30 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام
امیدواریم این بازی استقلال توپ بازی کنه و مثل بازی قبل بتونیم این بازی رو ببریم.
بنظرم ۲.۱ استقلال ببره..
خدا کنه
یا حق

[ بدون نام ] جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:18 ق.ظ http://aminmix.persianblog.com

اين فصل هم که خراب کردين پس کی دست از اين استقلال سوراخ بر ميدارين؟

سهیل جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی رفیق منم طرفدار استقلالم . ایول به این تیم . راستی من سهیل ام با ویدا خواهرم درباره عشق و دوستی می نویسیم الان هم یه پست در باره روابط دختر و پسر و دلایل افسردگی دادم . خوشحال میشم نظر تورو بدونم با روحیه ورزش کاری فکر کنم دیدت نسبت به این موضوع طوری دیگه ایه . ممنون..داداشی تو سهیل .فقط استقلال:)

حسین چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:56 ق.ظ http://h-ghadiri.persianblog.com

سلام . وبلاگ بسیار خوبیه . عکسهلش هم جالبه . یه سری هم به وبلام مربیگری فوتبال من بزنید . ممنون

علی اصغر رضایی جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.zendegifootbaliman.persianblog.com

سلام دوست عزیز. امیدوارم موفق باشید. لینک شما را از وبلاگ ممد پویول دیدم و به اینجا آمدم. داشتم به پویول می گفتم که لینک گذاشتن چیز خوبی است نه این که منت سر بنده خدا بگذارم ولی برای دوستیهای بیشتر خوب است. من سعی میکنم لینکتان را بگذارم. شما را نمی دانم؟ سر بزنید. منتظرتان هستم اگر میل دارید. همچنین برای برد مقابل سایپا نیز دست به دعا هستیم. موفق باشید. خداحافظ.

[ بدون نام ] شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ب.ظ

ئأآ« Nوئةآ» اأآ» ئآَة ۳آئة وآئةًأآأ إآ ئآیپآ «ئآإًّ NآVN آ«یNوآV« پیVوژ إؤّ
إّ آ«یN ًّV«آ»ی آئةًأآأ

علی اصغر رضایی جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.zendegifootbaliman.persianblog.com

سلام. اگه بگم تنبلی که خودم هم تنبلم و گهگاهی در دراز مدت اصلا اپدیت نمیکنم ولی حالا دو هفته یک بار اپدیت میکنم ولی به هر حال مقابل سایپا هم تساوی. باید به تیمهای مقابل هم احترام گذاشت که ضد فوتبال بازی نمیکنند باید این حقیقت رو هم درک کرد با فوتبال بد خودمون هم نباید انتظار بهترینها را داشته باشیم. باید یک تفکر جدید و منطقی را در فوتبال حاکم بکنیم بالخصوص استقلال. موفق باشی. خداحافظ.

[ بدون نام ] شنبه 12 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:56 ب.ظ

فقط پرسپلیس

[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:37 ب.ظ

محسن یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ

محسن یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام
استقلال سرور پرسپولیس

محسن بناءنیری دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام.امیدوارم امسال استقلال قهرمان لیگ برترشودورضا عنایتی آقای گل شود.


سرور هرچی لنگی امیر قلعه نوعی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:25 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:03 ب.ظ

علی اصغر رضایی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.zendegifootbaliman.persianblog.com

سلام نبیل جون. خیلی وقت است که اپدیت نمیکنی. هم عید غدیر رو به شما تبریک میگم و هم برد نه چندان شیرین استقلال در بازی دوستانه مقابل اشتورم گراتس اتریش. استقلال این همه وبلاگ نویس داره ولی چرا اینها (شماها) جمع نمیشوند و یک کار اساسی تحویل نمیدهند. حیف این وقتها رو از دست بدید استقلالیها. بدبختی اینه که استقلال یک سایت با حال هم نداره که آدم بتواند بهترین خبرها و چی بگم مثل نمونه های فراوان خارجی اش باشد. حداقل در هیچ زمینه که پیشرفت نبود در زمینه اینترنت که میشد بدون مشکل کار را پیش برد. امیدوارم استقلالیها هر چه زودتر بجنبند و هزار کار ناکرده را بکنند. امیدوارم مشغولیات زندگی این اجازه را به شما بدهد نبیل خان که برگردی سر وبلاگ نویسی ات و با ما باشی. موفق باشی. بدرود.

هرکی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ب.ظ

امید سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 ب.ظ

فقط استقلال!

یک پرسپولیسی دو اتیشه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ب.ظ

برین بمیرین با اون اس استون سوراخا هر چی سگ دو گوش تو تیم ابی پوشه(همان استقلال ایکبیری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد