سلام....
حالتون چطوره؟....دیروز مثله اینکه چند تا بازی بود که نتیجهاش رو بخونید مخصوصا پرسپلیسیها....
بلاروس 2-1 ایران
فنرباغچه 2-0 پرسپلیس
دانشجویان ایران 2-1 اوروگئه
استقلال 2-3 سپاهان
پاس 1-0 الوصل
نمیدونم بعضی از پرسپلیسیها با چه رویی تو وبلاگشون از پرسپلیس تعریف میکنند....آخه این تیم هم تعریف داره که از تیم دوم فنرباغچه میبازه....واقعا آبروی ایران رو بردند با این نتیجشون....
ولی آفرین به پاس که روی این الوصل رو کم کرد....امسال پاس بهترین بازیکنان رو گرفت...و به احتمال زیاد قهرمان لیگ ایران میشه...
ایران هم که خودتون میدونین که از تیمهای ضعیف میبازه و از تیمهای قوی میبره...
استقلال هم که دیگه حوصله ما رو بسر برده از این باختهاش....
آقا راستی این مسابقه حسین جان هم تموم شد و من و امیر هم با 3 رای پنجم شدیم از 50 وبلاگ شرکت کننده...
به ترتیب پسر ایرونی با 11 رای آورده اول شد....
داریوش کبیر با 9 رای دوم شد....
قوزمیت هم با 6 رای سوم شد....
hallowsky هم با چهار رای چهارم شد....
بقیه نتیجها رو هم توی وبلاگ حسین جان بخونید....
در اینجا هم باید از خود حسین بخاطره ترتیب دادن این مسابقه جالب تشکر کنیم....
و از خوشگل پسر و hallowsky که به من رای دادند تشکر میکنم...
خوب با آرزوی درست شدن بلاگ اسکای از همه شما خداحافظی میکنم.

به به ... ما هم برگشتیم بعد از چند روز....ولی مثل اینکه بلاگ اسکای درست شدنی نیست...
بابا الان که 3 هفته شده ولی از قسمت نظرات هیچ خبری نیست...حیف که از این بلاگ اسکای خوشم میاد وگرنه پدرشون رو در میاوردم....
خب حالا میرسیم به فوتبال....
قابل توجه استقلالیهای عزیز که داوود فنایی در راه استقلال هست و به احتمال زیاد میاد اس اس....
حالا لیست بازیکنان استقلال رو براتون مینویسم....
پرویز برومند . مسعود قاسمی . وحید طالبلو . سهبو شهبازیان . کیوان ساجدی . نیکبخت . عنایتی . منصوریان . امیر مهدی آبادی . امیر صادقی . سامره . فاطمی . سید عباسی . قربانی . خرمگاه . گومز . همدانی . فکری . اکبرپور . یزدانی . لطفی . مجتبی انصافی و نوازی ...
البته بگم که این لیست رو از سایت فرزاد جان گرفتم ...
خوب دیگه من دیگه برم ....
فعلا خداحافظ

سلام.... این هم مسابقه داداش حسین که حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما شرکت کنید...این پایین نوشته خود داداش حسین هست که گزاشتم.... پس یادتون نره که شرکت کنید.... فقط کافیه که رو همه این نوشتها یه کلیک کنید و توی  نظرات وبلاگش آدرس وب خودتون رو بدید...
خداحافظ



جایزه ۳ نفر اول ۱۰ ساعت
کارت اینترنت ۵۶k شرکت
 پردیس
هستش که زهمتشو
علی آقا  کشیده.

با سلام خدمت همه دوستان عزیزم.امیدوارم که خوب و خوش و سر حال باشید.

گفته بودم منتظر مطلب بدی باشید!!

من یه مسابقه گذاشتم بین همه وبلاگ نویسها blogsky..blogspot..persianblog.tk.m100 و....

هدف من از اجرای این مسابقه فکر نکونید برای مشهور شدن وبلاگم هست.بلکه من میخواستم وبلاگ های دیگر معرفی شن و از آنها هم استفاده شود.چون واقعن یه سری وبلاگ ها هستن که خیلی  عالییند.چه از لحاظ ظاهری ..چه از لحاظ نوشتاری.

جایزه نفر اول و دوم و سوم:

لوگوی این نفرات در وبلاگ من قرار میگیرد.به صورت ویژه.

هر کی از دوستان خواست شرکت کند حتما در نظر خواهی اعلام کند و نام وبلاگ خودش رو هم اعلام کنه.

خواهش میکنم معیار شما برا ی انتخاب وبلاگ برتر از لحاظ نوشتاری باشد.

حتما به دوستان دیگتون هم اعلاک کنید.