سلام سلام سلام....شرمنده که چند روز نتونستم آپدیت کنم...
خوب دیگه این تیم ملی ما هم که خودشو گیر آورده .... اومده لیگ رو گرفته عقب انداخته....بابا بازی کنین دیگه...
من هم که نمیدونم درباره چی صحبت کنم....
راستی این داش امیر ما هم موضوع وبلاگش رو عوض کرده....خیلی با کلاس شده...یه سری بهش بزنید...
راستی من دوست دارم با همه کسانی که وبلاگ دارن دوست بشم...پس لطفا این آیدی رو تو یاهوتون اد
کنید...n_ca45@yahoo
اگه اد کردید اسم وبتون رو بزارید...ممنون
خوب دیگه چون هیچ خبری نبود من کم مینویسم...
با تشکر از نظراتون...خداحافظ

دایی حیا کن پرسپلیس رو رها کن !!!!


سلام...چطورید؟؟؟
دیدید گفتم زود آپدیت میکنم!!!
ما اینیم دیگه دااش...
امروز اومدم که بگم یک تیم میتونه چقدر بد شانس باشه؟واقعا استقلال یکی از بدشانسترین تیمها هست که من تا حالا تو عمرم دیدم!!
آخه من نمیدونم دقیقه 87 کدوم تیم گل میخوره ؟؟بابا ما که تو هر بازی 3 تا گل میتونیم بزنیم چرا باید 3 تا گل هم بخوریم؟؟؟
من دوست دارم جواب این سوال رو از شما بشنوم!!!
در ضمن به خدا از دست من دلگیر نشید که بهتون دیر سر میزنم...به خدا سرم شلوغه...ولی بهتون قول میدم که زود به زود پیشتون سر بزنم...
فعلا خداحافظ.

بگویچ حالا برقص!!!!!

سلام و صد سلام به استقلالیهای با مرام ( گور پدر بی مرامهاش )
واقعا ببخشید که چند روز نتونستم آپدیت کنم...از
کشک 3 عزیز هم شرمنده....
خوب دیگه چیکار میکنید....
پرسپلیس هم که به قول خودش شیاطین سرخ ایران هست ( البته از در عقب ) باز هم باخت...چه حالی داد بعد از باخت پرسپلیس...
به خاطر همینه که همه میگن بگویچ حالا برقص....!!!! آخه نمیدونم پگاه هم تیم بود که اینها دلخوشی اون بردشون رو دارن...؟ بابا دیگه پر رویی بسه و بازیکنانتون رو برید بفروشید و با پولش چند تا گاو بخرید و برید گاو چرونی...!!
اس اس هم که بازی بعدیش با فجرسپاسی هست که به امید برد و صدرنشینی و قهرمانی....
منم دیگه برم و قول میدم که زودتر آپدیت کنم...
فعلا خداحافظ.