به امید قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا

نظرات 6 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ

ایران قهرمان میشه عمرن جوک نمیگی هه هه هه هه هههههه

دامون یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:41 ب.ظ

ایران حتی از گروه خود صعود نمیکند اما خدا می داند چقدر دوستش دارم من هم دوست دارم ایران قهرمان شود اما عمرا به امید قهرمانی هههههههههههههههههههههههههههه

ماه آسمون دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:59 ق.ظ http://bahaye-eshgh.persianblog.com

انشاا...

غزاله ۱۵ ساله سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:39 ق.ظ

من ریدم به ایران و شما.

غزاله ۱۵ ساله چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ق.ظ

با جواد و دامون و ان اسمون موافق هستم. دامون جان این ایمیلمو برات گذاشتم خیلی خوشحال می شم اگه برام مسیج بفرستی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ق.ظ

گل عنایتی به فولاد
گل سامره به ذوب آهن
گل سیدعباسی به پرسپولیس
گل گیلاوردی به پگاه
گل نوازی به پرسپولیس
گل نیکبخت به پیکان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد