استقلال ۰-۲ سپاهان


استقلال باخت

نظرات 9 + ارسال نظر
شیما بلو چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ب.ظ

به اقای دادکان تبریک میگم بالاخره به مقصودش رسید بازهم استقلال چوب داوری هاروخورد.ولی اشکال نداره سال دیگه .... همه ی لنگی هارو می سوزونیم استقلال عزیزم اول بشی اخربشی دوستت داریم

مارلین منسون پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.mmdn.persianblog.com

سلام دوست گرامی آپدیت شد سری بزنید........................مارلین منسون
متاسفام من هم ۲ ساعت یه بند گریستم.......

عاطی پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ

ان شاءالله سال دیگه پوزشون رو به خاک می مالیم . اما از حق که نگذریم به جز چندنفر بقیه اصلا بازی نکردند فقط راه می رفتند .............البته با انصافی که آ قای !!! اصفهانیان در بازی قبل داشتند منم بودم روحیه می گرفتم !!!!!!به هر حال من که دیگه اشکی ندارم.....

سرورت جمعه 19 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:02 ق.ظ

تسلیت عرض میکنم وامیدوارم که غم آخرتون باشه وهرچندانکه میدونیم غم آخرتون نخواهد بود چون قرمزته اینبار با سلطان علی میاد.قرمزته

علی تهرانی جمعه 19 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:37 ق.ظ

آقا فدای سرش که باخت زیادم مهم نیست.

غزاله ۱۵ ساله سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ق.ظ

شما هم با این تیم کیر یتون ریدین . این دل من خنک شد . کسم تو دهن شما ها.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ

http://www.nobodyhere.com/justme/nose.here

بی نام ونشان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ

کیرم تو دهن استقلالی ها دنیا فولاد و بچه های شهر اهواز

رضا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:03 ق.ظ http://gh

لکیری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد