سلام سلام سلام...
اس اس 3-2 سایپا.....ایوللللللللل به همه بچها...
اول بگم که واقعا شرمنده همتون که نتونستم چند روز آپدیت کنم و الان هم خونه دوستم هستم و زیاد نمیتونم چیزی بنویسم...فقط اومدم این برد رو به همه استقلالیها تبریک بگم و خاک بر سر همه پرسپلیسیها که 2-1 از پیکان باختند...
خوب دیگه من دارم میرم ولی زود آپدیت میکنم....لطفا نظر هم بدید..
فعلا خداحافظ.

اس اس سوراخش کن....
با سلام و تبریک به خاطر بردن استقلال در بازی با شموشک!!
چه عجب که این اس اس ما هم این بازی رو برد....!!!آخه دیگه داشتم ناامید میشدم...گلهای استقلال رو رضا عنایتی و محمد نوازی زدند...
از آقای علی هم تشکر میکنم که نظر دادند و چون اسم وبتون رو نزاشتید من نتونستم تشکر کنم....
یک خبر خوب هم برای استقلالیها دارم که علی انصاریان به احتمال زیاد میاد اس اس....
البته اگر این اجازه رو بهش بدن...

راستی اگه هر کی دوست داره با من این وبلاگ رو ادامه بده لطفا در قسمت نظرات بگه!!به خاطر این که من وقت زیادی برای آپدیت کردن ندارم.!به خاطر همین یکی رو میخوام که بتونه آپدیت کنه...البته فکر نکنید که من پر رو هستم منظورم اینه که با هم این وبلاگ رو شریکی ادامه بدیم....پس یادتون نرها!!!!
خوب دیگه من باید برم....
فعلا خداحافظ....

سلام سلام....
من هم آپدیت میکنم...
اینم از اینترنت ما....بعد از 1 سال high speed داشتن حالا اومدیم dial up گرفتیم....اه...آخه اینم شد اینترنت....پدرم در میاد تا آپدیت کنم....
فردا هم که بازی استقلال و شموشک هست که امیدواریم این بازی رو اس اس ببره و روی همه پرسپلیسها کم بشه....
سپاهان هم که انگار همون یک قهرمانی بسش بود و دیگه حال بردن نداره...
پرسپلیس هم که 5-2 فجر رو برد....
خوب دیگه من هم برم بخوابم...بازی اس اس هم یادتون نره نگاه کنید..
فعلا خداحافظ.