برای دیدار به نفع زلزله دیدگان بم منتخب استقلال و پرسپولیس به میدان می روند

 

اسامی بازیکنان تیم منتخب استقلال و پیروزی برای بازی مقابل تیم ملی المپیک به منظور کمک به زلزله دیدگان شهرستان بم اعلام شد. پس از جلسه مشترک مسوولان دو باشگاه استقلال و پیروزی تهران 24 بازیکن شامل ایلیچ , پیروانی , گل محمدی , استیلی , باقری , دایی , باهنر , میناوند , امامی فر , جباری , کاویانپور و انتظاری از تیم پیروزی و برومند , قربانی , نیکبخت واحدی , نوازی , منصوریان , سامره , خرمگاه , فکری , سیدعباسی , اکبری , عنایتی وفاطمی از تیم استقلال برای این بازی انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش در نیمه نخست 6 بازیکن از پیروزی و 5 بازیکن از استقلال با سرگروهی علی دایی و در نیمه دوم 6 بازیکن از استقلال و 5 بازیکن از پیروزی به سرگروهی محمود فکری به میدان خواهند رفت . تیم منتخب با مربیگری مشترک بگوویچ و قلعه نویی و پیراهن های سفید با آستین های آبی و قرمز به میدان می رود. این بازی ساعت 16,30 جمعه در ورزشگاه آزادی با قضاوت علی خسروی برگزار خواهد شد.
جواد کاظمیان از پیروزی و وحید طالب لو , پیروز قربانی و سعید لطفی از استقلال عضو تیم ملی امید کشورمان هستند.
همچنین فردا (پنجشنبه) تیم فوتسال منتخب استقلال و پرسپولیس به همراه تیم فوتسال هنرمندان در سالن سرپوشیده بانوان ورزشگاه آزادی مقابل هم به میدان می روند. سرپرستی تیم منتخب فوتسال استقلال و پرسپولیس به عهده درودگر می باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
گمنـــــــام چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:08 ب.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز....با ارزوی موفقیت روز افزون شما و به امید اینکه حال شما خوب باشد......باید بگم وبلاگ بسیار زیبایی داری....قلمی زیبا و بیانی شیوا....بی ریا و زیبا مینویسی...اگر مایل بودی به کلبه حقیر ما هم یک سری بزن.....پیروز باشید..گمنام مرد

رامین پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:45 ق.ظ http://www.esteghlal.co.nr

سلام اگه وقت کردم لوگوی منو بذار تو وبلاگت
مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:16 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد