یادش بخیر

راستش رو بخواهید من دیگه با این بازیکنای استقلال حال نمیکنم....یه موقع من به خاطر استقلال گریه میکردم....چون که میدونستم ده تا بازیکن با تعصب داره....وبی الان چی؟؟؟فقط پرویز برومند و محمود فکری و نیکبخت واحدی!!!!ففط همین سه بازیکن.....تازه برومند بیچاره هم که انقدر بهش داره کم لطفی میشه که اونم داره میره....به خدا من عکسهای چهار سال پیش استقلال رو میبینم قلبم درد میگیره..چون که میبینم این همه بازیکن خوب رو از دست دادیم...ولی خوبیش اینه که بیشتر اون بازیکنان رفتند صبا باطری...به خاطر همین من هم میشم طرفدار صبا....البته هم صبا و هم استقلال....بهتون قول میدم که امسال صبا باتری قهرمان میشه....
من هیچ وقت این بازیکنان استقلال از یادم نمیره....محمد نوازی، جواد زرینچه، سهراب بختیاری زاده، سرژیک طیموریان، داریوش یزدانی، علی لطیفی، کاظم محمودی، محمد رضا مهدوی، داریوش یزدی، هادی طباطبایی، علی موسوی و پرویز برومند.....این بازیکنان با جون و دل برای استقلال بازی کردند و با کم لطفی هم از استقلال بیرون رفتند....
پس هواداران استقلال تیم صبا باطری یا همون استقلال دوم رو هم یادتون نره...قربان همه